Werken bij

Wegens de sterke groei die wij de afgelopen tijd hebben gerealiseerd zijn wij opzoek naar versterking. Momenteel staan bij Swords Logistics in Eindhoven de onderstaande vacatures open. Staat de vacature die jij zocht er niet bij? Stuur dan een open sollicitatie. Wij zien je sollicitatie graag tegemoet!

Functieomschrijving

Houd je van hectiek en is snel schakelen voor jou geen probleem? Dan ben jij vast de nieuwe Hoofd Administratie voor ons hoofdkantoor in Eindhoven! Onze transportafdeling is misschien wel de snelst groeiende afdeling binnen Swords Logistics. Iedere dag rijden we inmiddels met 15 busjes en bijna 90 vrachtwagens door Nederland en Europa.

Functie:

Als hoofd Administratie ben je verantwoordelijk voor de gehele administratie van Sword Logistics. Je bewaakt alle interne financiele processen en krijgt ondersteuning van je administratieve medewerkers.

Dit ga je doen:

  • Zorgen voor (geconsolideerde) rapportages van de Nederlandse administraties, het analyseren en verklaren van de resultaten van de werkmaatschappijen;
  • het verzorgen/voorbereiden van de BTW aangiften; het voorbereiden van de jaarrekening ism de accountant en/of CFO; het opstellen van rapportages en analyses, waaronder(kosten) begrotingen en tussentijdse cijfers;
  • het ondersteunen van de werkmaatschappijen op financieel economisch gebied;
  • het voorbereiden en begeleiden van de audits door externe accountant;
  • het uitwerken van diverse business cases en bedrijfseconomische vraagstukken;
  • het optimaliseren van diverse processen;
  • Aansturen medewerkers van de afdeling administratie.

Deze vacature vraagt om een hoofd administratie die overzicht houdt, die affiniteit heeft met de business en die met mensen van alle niveaus en organisaties kan samenwerken. Je weet deze functie tot een succes te maken, doordat je o.a. onderstaande meebrengt.

Vereisten:

Een afgeronde financiële opleiding op hbo- niveau; Je kunt kennis delen. Je bent assertief en daadkrachtig; Je heb een sterk analytisch vermogen; Je hebt affiniteit met ICT en cijfers en werkt/denkt projectmatig en gestructureerd; Kennis van Exact online en Microsoft Office is een pre, Je beschikt tevens over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je bent transparant, durft feedback te geven en maakt zaken bespreekbaar; Besluit- en communicatief vaardig; Resultaatgericht; In staat om collega’s te helpen ontwikkelen en te begeleiden naar het gewenste niveau.

Wat wij bieden

Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamisch team; – Een goede en collegiale werksfeer in een dynamisch familie bedrijf; – Arbeidsvoorwaarden passende bij de functie en afgestemd op kennis en ervaringsniveau. Salaris indicatie: Bruto 3.500 t/m 5.500

Wij verzoeken je vriendelijk alleen te reageren als je voldoet aan het gestelde profiel. Sollicitaties worden enkel en alleen in behandeling genomen als je voldoet aan de gestelde functie eisen en kan buigen over de vereiste relevante ervaring. Enkel de sollicitanten die door ons uitgenodigd worden ontvangen een reactie op de sollicitaties. Indien u twee weken na uw sollicitatie geen reactie heeft ontvangen is onze voorkeur uitgegaan naar andere kandidaten.

  • Contractduur 12 maanden
  • Verwachte startdatum: 1-3-2022
  • Soort dienstverband: Fulltime

Swords Logistics is een groeiende transportbedrijf gevestigd in Son en Breugel. Wij zijn we op zoek naar een financieel administratief medewerker.

Functie:

– Inboeken van inkoopfacturen via Basecone/Exact Online
– Inboeken van verkoopfacturen in Exact Online
– Bijwerken dagelijkse bankmutaties en afletteren posities in Exact Online
– Bijwerken kasboek
– Uitdraaien van openstaande crediteurenlijst en klaarzetten van betaalbatches
– Beheer van de openstaande debiteurenadministratie
– Zorg dragen voor juiste grootboekadministratie

Wat verwachten we van jou?

– Relevante opleiding op MBO niveau 4 met ruime ervaring in Financieel Administratief werk
– Affiniteit met automatisering, MS office en bij voorkeur met Exact Online
– Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
– Je neemt initiatief om zaken op te lossen, je werkt gestructureerd en correct

Wat mag je van ons verwachten?

– Wij bieden je een uitdagende functie in een snelgroeiend bedrijf
– Een afwisselende baan met veel ruimte voor eigen initiatief
– Uitstekende arbeidsvoorwaarden passende bij de functie en ervaringsniveau
– Mogelijkheid tot het volgen van opleiding en cursussen
– Werktijden en arbeidsduur in overleg, wij denken aan ca. 32-40 uur per week

Wat krijg je?

  • Marktconform salaris op basis van je ervaring
  • Reiskostenvergoeding
  • Vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen op basis van 40 uur
  • Pensioenopbouw

 

Soort dienstverband: Voltijds, Vaste baan

 

Salaris: €2.000,00 – €3.500,00 per maand

 

Aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

 

Arbeidsvoorwaarden:

  • Reiskostenvergoeding

 

Opleiding:

  • MBO (Gewenst)

Functieomschrijving

Als backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor het controleren, bijhouden en verwerken van het administratie proces dat binnenkomt na het wekelijks afronden van de ritten.

  • Je bent verantwoordelijk voor de controle van de vrachtbrieven
  • Je bent verantwoordelijk voor de controle van de ritlijsten
  • Je doet voorwerk voor de klant, noteert per klant de bijzonderheden
  • Je voert voorwerk uit voor special billing klanten
  • Je monitort het brandstofverbruik en gebruik
  • Je verwerkt boetes en voorschotten
  • Je voert voorwerk uit voor het salariëringsproces

 

Profiel

Wij zoeken een gedreven teamspeler, die snel kan schakelen, goed kan communiceren en denkt in uitdagingen en oplossingen. Jouw profiel:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Goede beheersing van het office-pakket

 

Resultaten

De backoffice specialist moet constant en structureel de bestanden bijwerken en hier bovenop zitten. Onderstaande punten zijn hiervoor van essentieel belang.

  • Productiviteit
  • Voorstellen van verbeteringen
  • Oplossend vermogen

 

Team

Ons nog groeiende team bestaat uit acht teamleden, deze ziet er als volgt uit:

  • Directeur
  • Operationeel manager
  • Planner Logistics
  • Planner Internationaal
  • Hoofd administratie
  • Backoffice specialist
  • Wagenparkbeheerder
  • Servicemonteur

Houd je van hectiek en is snel schakelen voor jou geen probleem? Dan ben jij vast de nieuwe transportplanner voor ons hoofdkantoor in Eindhoven! Onze transportafdeling is misschien wel de snelst groeiende afdeling binnen Swords Logistics. Iedere dag rijden we inmiddels met 15 busjes en bijna 90 vrachtwagens door Nederland en Europa.

Functieomschrijving

Als transportplanner ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse ritplanning van zo’n 100 chauffeurs die zes dagen per week in onze vrachtwagens en bestelbussen rijden. Je krijgt hierbij veel vrijheid en de ruimte voor eigen initiatieven. Het betreft een functie voor 38-45 uur per week, waarbij gewerkt wordt in wisselende diensten.

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse ritplanning
  • Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van calamiteiten
  • Je bent verantwoordelijk voor het correct aansturen en begeleiden van onze poule
  • Je bent verantwoordelijk voor het correct aanleveren van de documentatie voor onze backoffice-specialist
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en chauffeurs
  • Je monitort het brandstofverbruik en gebruik

 

Profiel

Wij zoeken een gedreven teamspeler, die snel kan schakelen, goed kan communiceren en denkt in uitdagingen en oplossingen. Jouw profiel:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring in een soortgelijke functie
  • Proactieve houding, communicatief-vaardig en probleemoplossend vermogen
  • Bereid om wisselende diensten te werken
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Goede beheersing van het office-pakket

 

Resultaten

De transportplanner moet constant zicht houden op de planning, contacten onderhouden met onze klanten en hier bovenop zitten. Onderstaande punten zijn hiervoor van essentieel belang:

  • Het overzicht kunnen bewaren
  • Communicatieve vaardigheden
  • Oplossend vermogen

 

Team

Ons nog groeiende team bestaat uit acht teamleden, deze ziet er als volgt uit:

  • Directeur
  • Operationeel manager
  • Planner Logistics
  • Planner Internationaal
  • Hoofd administratie
  • Backoffice specialist
  • Wagenparkbeheerder
  • Servicemonteur

Functieomschrijving

Als HR medewerker ben je verantwoordelijk voor de personeelsadministratie, de taken die hieronder vallen zijn als volgt:

  • Je bent verantwoordelijk voor het inschrijven van nieuwe medewerkers
  • Je bent verantwoordelijk voor het up to date houden van de persoonsgegevens
  • Je bent verantwoordelijk voor het maken van RNI afspraken
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van het ziekteverzuim
  • Je houdt contact met het detacheringsbureau
  • Je voert de cao-verhogingen door
  • Je houd de verjaardagen bij en verstuurt kaartjes
  • Je houd de voorraad bij op kantoor
  • Je ondersteunt de backoffice specialist
  • Vakantieplanning intern personeel
  • Overuren bijhouden
  • Social media beheer
  • Regelingen/presentjes feestdagen
  • Vertrouwenspersoon intern
  • Communicatie
  • Vacatureteksten schrijven en publiceren
  • Beheer social media
  • VOG aanvragen intern personeel
  • ZZP contracten
  • VOG eigen personeel
  • Cursussen aanbieden/ trainingen
  • Onkosten/declaraties bijhouden

 

Profiel

Wij zoeken een gedreven teamspeler, die snel kan schakelen, goed kan communiceren en denkt in uitdagingen en oplossingen. Jouw profiel:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Goede beheersing van het office-pakket

 

Resultaten

De HR specialist moet constant en structureel de bestanden bijwerken en hier bovenop zitten. Onderstaande punten zijn hiervoor van essentieel belang.

  • Productiviteit
  • Voorstellen van verbeteringen
  • Oplossend vermogen

 

Team

Ons nog groeiende team bestaat uit acht teamleden, deze ziet er als volgt uit:

  • Directeur
  • Operationeel manager
  • Planner Logistics
  • Planner Internationaal
  • Hoofd administratie
  • Backoffice specialist
  • Wagenparkbeheerder
  • Servicemonteur

Voor onze standplaats in Eindhoven en Arnhem zoeken wij *CE vrachtwagenchauffeurs (Vrachtwagen – Truck)*

Wij zijn per direct opzoek naar nieuwe collega’s die ons team willen versterken. Voor grote internationale opdrachtgevers zijn wij opzoek naar vrachtwagenchauffeurs die voornamelijk van magazijn tot magazijn werken en koppelen en loskoppelen van trailer.

We zijn actief in ritten naar Nederland, België, Duitsland, Engeland, Frankrijk en Denemarken.

Het gaat om een 40-uur baan waarbij je dag-routes gaat uitvoeren. In weekenden ben je gewoon thuis. Eventuele binnenland en korte routes is altijd bespreekbaar voor degene die niet ver van huis willen zijn.

Voor chauffeurs met eigen vrachtwagen als ZZP’er zijn er ook mogelijkheden. Hierbij is een NIWO-vergunning vereist.

Jouw profiel als CE Chauffeur:

  • In het bezit van een CE-rijbewijs
  • In het bezit van code 95 en chauffeurspas
  • Je kunt goed zelfstandig werken en bent flexibel
  • Je werkt nauwkeurig
  • Je bent iemand die zich aan afspraken weet te houden
  • ADR basis en/of een heftruckcertificaat is een mooie aanvulling


Wat wij aanbieden:

  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Afwisselend werk
  • Loon conform CAO Beroepsgoederenvervoer. Op basis van je werkzaamheden is er altijd overleg mogelijk over hoogte van salaris


Heb jij belangstelling voor deze functie of heb je andere vragen?

Reageer via het sollicitatieformulier of bel naar 040-7114510, we zien je reactie op deze vacature graag tegemoet.

Wij zijn per direct op zoek naar chauffeurs met C Rijbewijs.

Het gaat om een 40-uur baan waarbij je als chauffeur verantwoordelijk bent voor verschillende routes in omgeving Eindhoven.

Je bent woonachtig in de directe omgeving van Eindhoven, en bent in het bezit van Rijbewijs C en CODE 95

Bij Swordslogistics bieden we je:

  • Een zelfstandige, verantwoordelijke baan
  • Afwisselend werk
  • Veel vrijheid
  • Een goed salaris. Op basis van je werkzaamheden is er altijd overleg mogelijk over hoogte van salaris


Werklocatie:

Eindhoven

Heb jij belangstelling voor deze functie of heb je andere vragen?

Reageer via het sollicitatieformulier of bel naar 040-7114510, we zien je reactie op deze vacature graag tegemoet.

Ben je een ZZP’er met eigen auto (caddy of bus) die 40 uur op zoek is naar een vaste rit.
Of wil je in loondienst werken als koerier. Woon je in omgeving Eindhoven binnen een straal van 30 km?

Dan zijn wij opzoek naar jou.

We zijn op zoek naar enthousiaste kandidaten die koerierswerkzaamheden willen verrichten.

Werkzaamheden:
Je zult pakketjes bezorgen bij zowel particulieren als bedrijven m.b.v. een bestelwagen of kleine bakwagen (rijbewijs B is voldoende). Je bent hierbij het visitekaartje voor het bedrijf, klantgerichtheid en enthousiasme zijn daarom erg belangrijk! Je zult voornamelijk veel in omgeving Eindhoven rijden, de duur van de ritten varieert van 7 tot 9 uur per rit.

Functie-eisen:

  • Minimaal een half jaar in het bezit van rijbewijs B
  • Rij-ervaring- Woonachtig in de directe omgeving van Eindhoven (max. 30 km enkele reis)
  • Klantvriendelijk
  • Representatief
  • In bezit van een VOG verklaring (bewijs van goed gedrag niet ouder dan 6 maanden)

Voorwaarden:

  • De werkdagen zijn van maandag t/m zaterdag afhankelijk van je beschikbaarheid.
  • De functie bestaat uit overdag ritten (09.30 tot 17.30) en spoedritten.
  • Je dient flexibel inzetbaar te zijn.

Wat wij aanbieden:

  • Afwisselend werk
  • Uurloon bespreekbaar op basis van voorwaarden (wel of geen eigen auto)


Heb jij belangstelling voor deze functie of heb je andere vragen?

Reageer via het sollicitatieformulier of bel naar 040-7114510, we zien je reactie op deze vacature graag tegemoet.

Ben jij op zoek naar een baan tussen de 16-40 uur waarbij je veel vrijheid hebt? Of ben je een student die bij wilt verdienen naast zijn studie?

Werkzaamheden:

Je zult pakketjes bezorgen bij zowel particulieren als bedrijven m.b.v. een bestelwagen of kleine bakwagen (rijbewijs B is voldoende). Je bent hierbij het visitekaartje voor het bedrijf, klantgerichtheid en enthousiasme zijn daarom erg belangrijk! Je zult voornamelijk veel in omgeving Eindhoven rijden, de duur van de ritten varieert van 4 tot 9 uur per rit.

Functie-eisen:

– Minimaal een half jaar in het bezit van rijbewijs B
– Rij-ervaring- Woonachtig in de directe omgeving van Eindhoven (max. 20 km enkele reis)
– Klantvriendelijk
– Representatief.
– In bezit van een VOG verklaring (bewijs van goed gedrag niet ouder dan 6 maanden)

Voorwaarden:

– De werkdagen zijn van maandag t/m zaterdag afhankelijk van je beschikbaarheid.
– De functie bestaat uit overdag ritten (09.30 tot 17.30) en spoedritten. Je dient flexibel inzetbaar te zijn.

Heb jij belangstelling voor deze functie of heb je andere vragen?

Reageer via het sollicitatieformulier of bel naar 040-7114510, we zien je reactie op deze vacature graag tegemoet.

Sollicitatieformulier